Sider

mandag den 30. maj 2011

Syg igen

Jeg siger det bare lige, folk herhjemme er syge igen....ikke mig, men alle de andre stakler. Igår var ellers en god dag og vi troede alle, at det var på vej den rigtige vej....det var det så ikk'. Jeg sidder bare og venter på at det bliver min tur. Det har jeg bare SLET IKKE tid til, for jeg skal arbejde noget nær 12 timer imorgen og 14,5 timer onsdag...jep, jeg har nogle laaaange dage foran mig. Håber f..... at Vera har tænkt sig at sove igennem i nat....og imorgen nat (kan man sige det?)
Ikke mere bræk, tynd lort og vasketøj tak! I've had it!

3 kommentarer:

  1. Hvor er det bare øv...håber at I snart kommer på benene igen..God bedring.

    Hilsen Gitte

    SvarSlet
  2. Håber du går fri.. Ikke sjovt med alt det sygdom.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...