Sider

torsdag den 26. maj 2011

Musik weekend

I morgen skal jeg til Spot Festival. Jeg glæder mig. Jeg har taget fri fra arbejde og Vera skal passes af mormor & morfar mens kæresten & jeg skal lege unge igen, drikke fadøl og høre god musik til en masse fede koncerter rundt omkring i Århus. Og jeg glæder mig. Fik jeg sagt det? Heldigvis er de fleste koncerter indendørs, så vejret behøver jeg ikke bekymre mig så meget om. Inden festivalen begynder imorgen, skal jeg lige spise frokost med en god veninde (som også skal med til Spot) som jeg ikke har set længe, det bliver SÅ hyggeligt. Jeg sidder lige nu med programmet og krydser de kunstnere af jeg gerne vil høre, jeg glæder mig specielt meget til at høre Jenny Wilson, Choir Of Young Believers, Our Broken Garden, Oh Land, Whomadewho, JJ, Vinnie Who, Hess Is More, Giana Factory og så glæder jeg mig selvfølgelig til at lære en masse ny musik at kende. Jubiii, hvor bliver det fedt. Go' weekend til jer alle når I når så langt :)

Billede lånt her

3 kommentarer:

  1. Ej jeg er misundelig, enjoy Jenny Wilson!

    SvarSlet
  2. Jeg kunne godt drikke en iskold fadøl lige nu. Det ser bare ikke så pænt ud når gravide står og hælder øllemadder i løgneren, så nyd en for mig og god fornøjelse med SPOT :-)

    SvarSlet
  3. Karoline: Tak tak, og hun var FAN-F.......-TASTISK!

    Ida: Mange tak og ja, det der med fadøl og stor gravid mave, det vil der nok blive set lidt skævt til :o)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...