Sider

fredag den 21. januar 2011

Modern family

Jeg er blevet ret vild med serien "Modern Family" som kørte på TV2 i sommers (tror jeg det var). Forleden så vi et enkelt afsnit og jeg blev endnu en gang mindet om, hvor hyle morsom den serie er.
Den handler om tre familier; bøsseparret med en adoptivdatter fra Asien, den ene af bøssernes søster og hendes mand og deres tre børn og faren til søskendeparret, med hans nye unge hustru fra Columbia og hendes søn. De er altså alle i familie med hinanden og de har alle deres sjove særheder.
Et afsnit handler om søsterens mands (i familien med tre børn) fødselsdag, det eneste han ønsker sig, er en ipad. Min kærestes største ønske til sin fødselsdag igår, var en ipad (han fik den ikke). Jeg er helt sikker på, at hvis han havde fået den, ville han have set cirka ligesådan ud, som faren i Modern Family

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...