Sider

torsdag den 13. januar 2011

Arbejd arbejd

Jeg har arbejdet tre dage i træk i denne uge. Det er første gang jeg har været væk fra Vera i så lang tid i så "mange" dage i træk og puha det ku' mærkes. Jeg har virkelig følt, at hun har manglet og jeg har SAVNET hende. De dage jeg er på arbejde, er jeg væk i ti timer, fra kl. 8.30 til 18.30, så I kan nok regne ud, det er ikke meget jeg får set til hende de dage. Jeg har heller ikke fulgt med her i blogland, så nu bruger jeg fridagen på baby-hygge og opdatering (når hun sover). Har næsten 200 ulæste feeds...må til at begrænse mig lidt. Men man opdager jo hele tiden nye blogs som ser spændende ud, som man liiiige må tilføje listen, så man kan følge med. Men det har vist taget overhånd nu. I er for gode til det der bloggeri derude, jeg kan ikke følge med....men bare rolig, jeg hænger stadig i, måske bare ikke så ofte. Det er jo så berigende med alle de kloge og kreative ord der bliver smidt omkring herude. Jeg kan rigtig godt li' jer!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...