Sider

onsdag den 16. februar 2011

Frk. Nutcase

Så kan jeg uploade billeder igen, her er hun så, med sin nye hjelm og cykelstol, klar til tur. Så mangler vi bare lige at sneen smelter og solen kigger frem.


Her er lige et billede fra prøveturen i sidste uge (inden vinteren kom retur)...hun ser lidt betuttet ud, men det var jo også helt nyt og mærkeligt at sidde der.


I får også lige et billede af hendes fine kjole som min moster har strikket til hende.

Jeg ved ikke lige hvad der sker med tungen, min far stod bag mig da jeg tog billedet, så det må være ham hun rækker tunge af :)

I dag startede ret kaotist. Den startede temmelig tidligt, allerede kl. 3.00 i nat. Vera vågnede og var ked af det. Det er meget sjældent hun vågner og er ked af det, hvor det ikke hjælper blot at finde sutten for hende. Men hun blev ved med at være ked af det, så kl. 4.30 kom hun ind imellem os og faldt så i søvn med det samme. Hun plejer ellers ikke at kunne falde i søvn andre steder end sin egen seng eller barnevogn. Da vi skulle op, måtte vi vække hende fra sin dybe søvn og jeg så, at hendes ene øje var helt klistret sammen. Det lignede en god gang øjenbetændelse. Mormor måtte på banen, til lægen hvor hun fik konstateret øjenbetændelse OG mellemørerbetændelse igen. Stakkels lille skat. Jeg stod sammelagt 45 min. og ventede på bussen, som ikke kom (pga. sne, ppuuuhhh det var koldt) og kæresten kom også for sent på arbejde, fordi han skulle aflevere Vera hos mormor. Heldigvis har Vera og mormor hygget sig gevaldigt og vi sluttede alle dagen af med fælles aftensmad (med mormor og morfar)....og Vera er allerede i bedring, sandsynligvis pga. øjendråber og børne-panodil. I morgen har jeg heldigvis fri (det er nu altså dejligt at arbejde på deltid ;)

1 kommentar:

  1. Hvor er hun bare kær. håber det går godt med cykelturene..:-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...