Sider

onsdag den 15. december 2010

Tidlig julegave

Vi har fået en julegave. Lidt tidligt, men vi skulle selv bestille den, så vi var sikker på at få den rigtige. Det er en fælles julegave fra mine forældre til min kæreste og jeg. Den kom med posten igår og ser ind til videre sådan ud:

Min kæreste insisterer på, at vi ikke åbner den før juleaften. Jeg er ikke helt enig og har plaget om at få lov at åbne den, men han holder ved, at han synes vi skal vente. Jeg skal ellers have en veninde på besøg imorgen og så var det jo oplagt at bage et eller andet, med hjælp fra denne fikse sag. Jeg må nemlig indrømme, at når noget i dette hus skal bages, så er det ikke mig der gør det (hader at få dej ind under neglene), men det skal der laves om på nu, for nu vil jeg også på banen i bageriet. Glæder mig til jeg får lov at pakke op :-)

2 kommentarer:

  1. Øj! Dén bliver du glad for! Har ikke selv en KitchenAid, men jeg har tressernes svar på den; en Ballerup Mastermixer. Den kan ælte brød til en hel bydel uden at gå i knæ, og det er bare et hit, når man, som jeg, (også) hader at få dej på hænderne :-)

    Og pssst - kan du ikke overtale kæresten til, at I må pakke den ud, hvis du lokker med at bage en masse kage til ham? :-)

    Og hey - hvad farve er den?

    SvarSlet
  2. Den er sort, som du nu kan se :o) Ja, jeg fik lov, he he. Kender ikk lige den der Ballerup mixer, men den er sikkert super fin og retro.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...