Sider

lørdag den 18. december 2010

Første dag på arbejde

Så er den første arbejdsdag overstået og det gik over al forventning. Det var faktisk rigtig dejligt at være tilbage, ikke mindst pga. mine skønne kollegaer. Jeg faldt lige tilbage i de samme rammer og det føltes slet ikke som om, at jeg havde været væk så længe. Hold op hvor er det bare fedt, at have et job at komme tilbage til, det sætter jeg virkelig stor pris på. Vera klarede det også fint, hun hyggede jo med far hele dagen derhjemme og om aftenen kom mormor og morfar og passede hende, for min kæreste skulle til julefrokost og vi havde julehygge på arbejdet efter fyraften. Vi fik god rødvin og dejligt ostebord fra Lading Mejeri (kan varmt anbefales, lækkert og ikke mindst billigt). Så det var en super dag og aften, selvom det var meget mærkeligt at være væk fra Vera en hel dag, hold op hvor jeg savnede hende. I dag har vi sovet på skift alle mand, og lige nu er jeg den eneste der er vågen, så her er fred og ro. På mandag skal jeg på arbejde igen, i tre dage, så tager jeg lige en uges ferie mere....så det er lige til at holde ud ;-)

Ps. Vi har lige fået brev fra pladsanvisningen og vi har fået plads til Vera i en institution 1,5 km herfra, så vi er meget glade! (Det er meget svært at få plads i vores område lige for tiden). Det har længe fyldt rigtig meget, så nu kan vi slappe af og nyde julen uden at skulle bekymre os om det. Skønt! Jeg er glad! God weekend.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...