Sider

fredag den 15. april 2011

At bo i hus...

kan godt være temmelig træls nogen gange. Især når Hjem-fucking-is bilen (undskyld mit sprog) kører lige forbi hvor Vera sover i barnevognen og ringer med den velkendte klokke så højt den kan. Jep, den har lige været her. Jeg hentede Vera tidligt i dag, så hun skulle sove sin eftermiddagslur hjemme....og hun sov da også trygt og godt indtil hun blev vækket af en MEGET høj irriterende klokke. Hvorfor skal den lyde så højt, seriøst, det er sgu da til at få en høreskade af. Det er som om, at føreren lige giver den en ekstra omgang med klokken lige udenfor vores hus. Først ringer han med klokken uafbrudt hele vejen ned ad gaden, først den ene vej og så vender han om for enden af vejen og kommer tilbage forbi vores hus igen og ringer lige lidt mere med klokken, igen udenfor vores hus, i tilfælde af, at nogen har overhørt ham (as if!!). Er der seriøst nogen der nogensinde handler fra den bil? Jeg havde ellers lykkeligt glemt at Hjem-is bilen kommer om fredagen....nøørj føreren fik mange onde blikke fra mig under min barsel, når jeg hver gang den kom, skulle ud og stå og vugge barnevognen for at få Vera til at falde i søvn igen. I dag var hun heldigvis hurtig til at falde i søvn igen...måske kan jeg takke hendes betændte væske-fyldte ører, som hun igen får penicillin-kur på grund af. Aarrgghh!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...