Sider

mandag den 14. marts 2011

Travl weekend

Min weekend har været travl. Jeg var bl.a. til et lille hyggeligt blogtræf med nogle søde damer (og en enkelt mand). Jep, jeg gjorde det sgu, mødtes med en flok fremmede, og det var rigtig hyggeligt og jeg lærte skam også noget af det.
Søndag holdte vi fødselsdag for Vera for min familie (vi var 17 mennesker), næste weekend er det kærestens familie der kommer til fødselsdag. Vi havde altså ikke plads til dem alle på samme tid.

Jeg er et fjols til at komme i seng om aftenen, jeg har haft så'n en tømmermænds-fornemmelse i kroppen hele weekenden og jeg har ikke rørt alkohol, så det kan kun være fordi jeg ikke sover nok...jeg må blive bedre til at gå tidligt i seng.


2 kommentarer:

  1. Kan godt se at der er problemer med at vise videoen, jeg prøver lige en anden metode og ligger videoen ud igen senere. Beklager.

    SvarSlet
  2. Hvor hyggeligt med blogtræf. Kunne vildt godt tænke mig at komme til et engang. Håbe ikke tømmerdamerne hænger ved.
    Kh Vibeke

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...