Sider

onsdag den 27. februar 2013

Jeg tæller ned...

...til opstart på job, efter næsten et års barsel (og ferie). Jeg starter på mandag. Mon jeg overhovedet kan finde ud af at arbejde igen? Asta starter i vuggestue på fredag og kæresten sørger for indkøringen. Puha min lille baby er næsten ti måneder og jeg kan næsten ikke holde ud at tænke på, at jeg skal være væk fra hende ti (Jep 10!) timer om dagen, fire dage om ugen.
Hun er temmelig mor-syg for tiden, så det bliver nok (desværre) ikke kun mig der vil finde det hårdt at være adskilt. Puuuhhuuuu!
En anden ting er hverdagen vi nu skal have til at hænge sammen. Koordination af hente/bringe, morgen rutine (hvor vi ikke har gooooood tid), madpakke(-helvede) etc. Hvordan gør man det? Shit det bliver hårdt.
Men hold op hvor jeg også glæder mig til livet med min skønne familie.

2 kommentarer:

  1. Uh, hvor er det spændende, Tanja, men den nye hverdag som starter lige om et øjeblik :-) Al begyndelse er som regel lidt svær, men når først man er i en rytme, så skal det nok gå fint med at hente og bringe og nå på job i tide ;-)
    Det er så underligt at starte igen efter en barsel. Man går i bogstaveligste forstand fra én verden til en anden. Jeg ønsker dig en skøn jobstart! :-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...