Sider

tirsdag den 12. februar 2013

Asta update og lidt billeder

Min barsel er slut. Lige nu holder jeg ferie indtil marts. Kæresten holder seks ugers barsel og sørger for Astas indkørsel i vuggestuen fra 1. marts. Puha, min lille baby-basse skal allerede i vuggestue, det er ikke til at fatte.
Vera startede i børnehaven 1. februar og klarer det bare super flot. Efter fire dage i børnehave, ville hun ikke have ble på mere. Så nu har vi kun ét ble-barn. Sejt ikk'!?
Det er en integreret institution, så Asta får Veras plads i vuggestuen, på samme stue. Det er vi ret glade for, for de pædagoger kender vi og er glade for.

Asta er ni måneder gammel, 71 cm lang og vejer 10,7 kg (ja, sunderen var her lige forleden), så hun ligger pænt over gennemsnits kurven, men følger sin egen kurve.

Min skønne Asta Marie

Vera var til fastelavnsfest i børnehaven i fredags, jeg nåede lige at fange hende med telefonen inden hun skulle afsted.

Min lille fe :-)

Og så får I lige nogle billeder af pigerne sammen. Mine små skønne piger.



Ja, man kan jo ikke se lige smuk ud på alle billeder Asta ;-)

Sofahygge og TV

3 kommentarer:

  1. Ej hvor er Asta bare blevet stor siden jeg så hende sidst:-) Hun er jo et lille pigebarn og ikke en baby mere! Pøj pøj med vuggestuestart...

    SvarSlet
  2. Åh de skønne piger, de er så søde! Og det er da mega cool med bleen, sådan Vera!

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...