Sider

torsdag den 30. juni 2011

En grå dag

Der er et eller andet med vejret og mig. Når jeg har fri, så er vejret altid (eejj, måske ikke altid, men ofte) dårligt. Det er i hvert fald tit at den eneste regnvejrsdag i ugen falder sammen med min fridag. Wtf? (de der vejrguder iggå, de har et horn i siden på mig).
I denne uge skal jeg arbejde mandag til lørdag, undtagen i dag torsdag, hvor jeg havde fri. Jeg har gået og sukket efter solen hele ugen, mens jeg var på job, kigget ud på folk med bare (brune) ben, solbriller og sandaler. Når jeg så endelig har fri, så regner det HELE DAGEN! Og det har eddermame regnet meget i dag. Godt jeg ikke er på Roskilde festival og godt jeg snart har ferie, så satser vi på solskin....for jeg er vel ikke den eneste der har ferie her i juli måned? ;-)

1 kommentar:

  1. Det er bare SÅ skod med regnvejr på en fridag. Jeg havde selv fri til middag i onsdags og om det selvfølgelig ikke begyndte at regne!
    Ja, lad os satse på lidt (meget) solskin her i juli....(jeg har nemlig ferie hele juli)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...