Sider

onsdag den 23. november 2011

Julen kommer snigende

Her hos os, kommer julestemningen lige så stille snigende. Kæresten nynner julesange og en lille nisse er flyttet ind. Vi er ikke de store "jule-op-pyntere" her hjemme nok mest fordi at vi roder så meget herhjemme og så forsvinder pynten bare i rodet..og de gange jeg har hængt et eller andet op, glemmer jeg alt om det og opdager det først om sommeren, men en nisse i ny og næ skal da ha' lov at julehygge lidt for os....det er selvfølgelig også noget andet, nu når vi har Vera. Nu må vi se om det bliver til mere i år.

Så må vi se om Vera opdager den når hun kommer hjem
fra vuggestue i dag

Kalenderlyset står klar, så nu kan december bare komme an ;-)


Glæder mig nu alligevel lidt til at høre julemusik...men det er først tilladt i december. Jeg har en gammel jule-cd, fra en voksen julekalender der blev vist i 1995 på TV2, Juletestamentet....kan i huske den? Jeg var vild med musikken fra serien og var så heldig at vinde cd'en dengang, den har jeg trofast lyttet til hvert år siden...og jeg kan synge med på alle sangene ;-)
Hør introen her og outroen her.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...