Sider

tirsdag den 22. november 2011

Julemarked

Ja, jeg var altså også til det der julemarked i Horsens i weekenden, jeg er bare lidt langsom, så mit indlæg omkring det kommer først nu.
Jeg var afsted sammen med fire søde bloggere som bor i samme by som jeg, som jeg har lært at kende gennem blogland: Fie, Gitte, Marianne og Lærke og iiihhh det var hyggeligt.

Jeg købte bl.a. disse fine puder til Veras (kommende) værelse

Som Vera knuselskede med det samme

Og disse fine svaler (eller hvad det nu er for en slags fugl?)  til mig selv
 


Vi havde en hyggelig dag i Horsens, med julemarked, frokost på cafe og en masse tøsesnak...tak for en hyggelig dag piger :-)

3 kommentarer:

  1. Bambipuden er simpelthen så sød. Starutten havde en sengerand i samme stof. Jeg er vild med det.

    SvarSlet
  2. Selv tak for en vildt hyggelig dag!!

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...