Sider

torsdag den 11. august 2011

Jeg vil da gerne hjælpe

Jeg læste dette indlæg ovre hos Karoline i dag. Hun arbejder på at skaffe indsamlere til Landsindsamlingen for Red Barnet søndag den 4. september.
Og JA, jeg får bestemt lyst til at gøre noget når jeg ser billeder af underernærede børn i Afrika eller hører om børnearbejdere i Bangladesh, og JA, jeg får bestemt lyst til at gøre noget for at hjælpe.
Specielt efter at jeg selv er blevet mor, påvirker disse billeder mig meget og jeg får en klump i halsen når jeg ser billederne eller læser om børn der ikke bliver behandlet godt eller er i nød. Derfor har jeg nu tilmeldt mig landsindsamlingen. Jeg har tidligere samlet ind for Kræftens Bekæmpelse, men nu er det Red Barnets tur til at få min hjælp. Jeg håber kæresten og Vera vil være med, så kan vi da få en lille tur ud af det, når det nu er familiens ugentlige fridag sammen (jeg arbejder om lørdagen) :-)
Jeg synes at det er en god måde at hjælpe på, når man nu ikke har så meget overskud i økonomien til at donere noget der batter.
Var det noget for dig, så ring 80 24 25 26 eller læs mere på redbarnet.dk, se evt. her. Og hvis du ikke har lyst/tid/overskud, så sørg i det mindste for at være hjemme og ha' nogle skejsere klar, ikk?

3 kommentarer:

  1. Det er bare så godt Tanja, jeg bliver sku så glad! Tak skal du have :-)

    SvarSlet
  2. Tusind tak for tippet med sutterne fra 'Chicco'. Jeg har været i 'Kære Børn' i dag og købe en, og den er super! Både fordi den er så dejlig blød, men også fordi Severin bedre kan holde den i munden selv - i modsætning til de andre varianter vi har prøvet :-)
    TAK TAK TAK!

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...