Sider

mandag den 22. august 2011

Jeg har været lidt fraværende...

på det sidste, men jeg har haft travlt med arbejde, sommerhus-tur og familiehygge og har derfor ikke orket at blogge (men jeg følger dog stadig med hos jer andre).
Nåmen, jeg er altså også lidt for træt lige nu, så I får blot et billede af Vera fra i eftermiddags. Hun har aldrig haft hverken elastik eller spænder i sin sparsomme hårpragt, men i dag da hun kom hjem fra vuggestue, havde hun denne lille tot på toppen af hovedet (kan I se den? Kig godt efter, den er der).
Jojooow, så er hendes hår blevet så langt, at det kan samles i en lille elastik....der er håb for at jeg en dag kan lave en fletning i hendes hår, selvom det vokser laaaangsomt.



Kan I se hottentotten? Den stritter lige op i luften.

3 kommentarer:

  1. Ja.. Hvor er den fin! :) Jeg glæder mig også til vi kan lege med elastikker og hårspænder herhjemme! :))

    SvarSlet
  2. Den første hestehale er noget specielt...herefter bliver det langt, så vil man have kort, så langt igen osv osv osv... ha ha
    Go' aften ;)

    SvarSlet
  3. Lærke: Ja, Vera har det også med at stjæle mine hårnåle og forsøge at tage dem i sit eget hår. Nille sagde at hun havde stået foran spejlet flere gange for at kigge og røre ved den lille tot :-)

    Gitte: Ja, den var nemlig helt speciel, derfor måtte jeg også fotografere :-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...