Sider

torsdag den 1. december 2011

Glædelig 1. december

Så kom dagen, den 1. december...så er det rigtig jul.
Vi startede dagen stille og roligt med hygge og morgenmad i kalenderlysets skær

Taget med min iPhone i dårlig belysning...beklager billedkvaliteten.

Kan I huske at jeg tidligere har nævnt, at hvis vi pynter op, så får vi ikke pynten fjernet igen...kan I se hvad der står i planten bag Vera....jep kyllinger...og det er altså ikke julekyllinger.....eller vent, måske vi bare skal kalde dem det ;-)

Da jeg var kommet ned i vuggestuen for at aflevere Vera, virkede hun pludselig sløj. Jeg tjekkede hendes temperatur, og ganske rigtig havde hun feber (lidt mærkeligt når man tænker på at hun er på penicillin kur lige nu, pga. bronkitis og mellemørebetændelse). Vi drog hjem igen. Ærgerligt, for der er julefest i vuggestuen i eftermiddag.
Da vi kom hjem friskede frøkenen dog noget op, så nu må vi se om hun får det bedre i eftermiddag, for så tager vi altså til julefest.

I får lige et billede af vores adventskalender....det var hvad det kunne blive til....et fad med lys, sløjfer og julekugler :-)



Vi skulle have været til julemarked i Den Gamle By i Århus i søndags, men det blev desværre ikke til noget pga. stormvejret, så vi hyggede med familien og spiste æbleskiver, nam nam.


3 kommentarer:

  1. Jeg synes altså bare, at din og min datter ligner hinanden, når jeg ser de her billeder. Det er en smuk pige du har;-)

    SvarSlet
  2. Tak - Sjovt at du nævner det, for i aftes da jeg sad og kiggede på din blog, tænkte jeg nøjagtigt det samme - de har nogle ligheder og nogle fælles træk...smukke små tøser :-)

    SvarSlet
  3. Hvor er det sjovt, Tanja :-) og det sidste kan vi godt blive enige om - smukke små tøser :-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...