Sider

onsdag den 24. oktober 2012

Kage-aften...øøhh nej krea-aften

Igår havde jeg krea-klubben på besøg, det var bare SÅ hyggeligt (som altid). Vi planlagde blandt andet blogtræf, som jo er på søndag og så guffede vi Mariannes lækre skumfidus-chokolade-kage, prøv lige at se engang.

Billedet har jeg lånt ovre hos Marianne.
Jeg håber det er ok Marianne, jeg fik ikke selv taget nogle billeder af den.

Vera synes det var alletiders, at der pludselig væltede ind med skønne kvinder - og så havde de endda kage med, som hun selvfølgelig fik lov at smage.
Hun ville rigtig gerne have, at gæsterne skulle læse godnathistorie for hende, men hun turde ikke selv at spørge "du skal spørge" havde hun sagt til kæresten, da han læste for hende....det var lidt sødt synes jeg. Hun måtte dog nøjes med højtlæsning fra sin far :-)


2 kommentarer:

  1. Mums, den kage ser virkelig lækker ud!:) og hvor lyder det bare hyggeligt med krea-aften - og damer der kommer med kager er da enhver piges drøm;):)

    SvarSlet
    Svar
    1. Den var også lækker og det var super hyggeligt :-)
      og vildt at du lige har overskud til at blogge - TILLYKKE med endnu en dejlig lille pige!

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...