Sider

onsdag den 12. september 2012

Jeg jinxede det da vist...

...altså det der med søvnen. Efter jeg skrev om hvor godt Asta sover om natten, ændrede det sig samme aften og nat (seriøst, det er sgu da utroligt...hun har sovet igennem siden hun blev født og så skriver jeg om det én gang på bloggen, og så ændrer det sig straks). Men der er vist også noget med et tigerspring/appetit spring her ved fire måneders alderen...så jeg gentager bare inde i mig selv "det er en fase, det er en fase, det er en fase". Tak til kæresten for at melde sig frivilligt til baby-vagt i nat, selvom han skulle have møder fra kl. 9 til 20 i dag, mon ikke han får drukket sig noget kaffe i dag :-)

Nå men så blev det jo efterår i dag...og så skal baby jo have varm hue på. Jeg er velsignet med både en sød moster, en skøn tante og en dejlig svigermor som med glæde strikker til mine unger (og nogle søde ældre damer på byens plejehjem som også sælger billigt ud af deres lækre sager fra strikkeklubben. Hvorfor skulle man strikke selv, når der er så mange omkring en, som er så gode til det?), så vi har masser af lækker blød strik liggende klar til vinteren, så kulde - kom an! Og så vandt jeg jo også en fin strikket hue for noget tid siden, og den er nu kommet i brug. Se lige min lækre baby i masser af hjemmestrik.


Strække strække - man er jo lige vågnet
Hej mor!
Så er jeg vist klar til at komme op og lave fis og ballade :-)



5 kommentarer:

  1. Altså som hun er sød, din Astapige:) Jeg bliver bare så utålmodig og længselsfuld efter at se min egen Eviepige, når jeg ser din smukke Asta.

    Hvor er det lækkert med alt det hjemmestrik også:)

    Det er bare så typisk, at det vender netop som man fortæller, hvor fantastisk det går! men ja, det er godt at minde sig selv om at det 'bare' er en fase;):)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak - jeg synes jo også hun er en lækkerbisken min lille Asta. Kan godt forstå at du glæder dig til at få din egen lille baby i armene :-)

      Slet
  2. Lækker strikbaby! Synes det er en god idé at lade andre om at strikke ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, jeg duer bare ikke til at strikke - bliver nok heller aldrig færdig med det der halstørklæde jeg har strikket på i et par år nu ;-)

      Slet
  3. Hvor er hun skøn. Fin blog du har dig. Kig gerne forbi min :)
    Mvh Trine

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...