Sider

torsdag den 1. september 2011

Køretøj til Vera

Vera er ret vild med alt hvad man kan køre på, men hun har ikke selv noget køretøj ud over sin gå-vogn, men den kan man jo ikke sidde på, mens man kører. Derfor overvejer  kæresten og jeg at købe en wheely bug til hende.
Jeg er på jagt efter den på nettet og så dem på udsalg på legeakademiets hjemmeside. Det er billigt og jeg ved at legeakademiet er en reel internetshop og at de sælger ordentligt kvalitetslegetøj. Men jeg ville nu alligevel tjekke om man kan få den endnu billigere et eller andet sted derude. Jeg googlede "wheely bug" og fandt dem billigere (næsten for godt til at være sandt) på billigwheelybug.dk. Men så blev jeg alligevel lidt skeptisk, er det nu den originale de sælger....eller er det en kopi? Kæresten har læst noget om, at man kan få kopier på nettet og det er vi altså ikke interesseret i, selvom de måske er billigere.
Er der nogen derude der har erfaring med denne side eller andre internet-shops der har dem på tilbud? Og er der nogen derude hvis barn har en wheely bug og er de overhovedet et hit blandt ungerne?

Vi skal også lige blive enige om hvilken en det skal være, kæresten er vild med koen

Billede lånt her

Men jeg er ret vild med musen

Billede lånt her

Vi må jo slå om det :-)


6 kommentarer:

  1. Jeg har ønsket mig en til Oskars fødselsdag og ved at min far var så heldig at købe den i Bilka for et par uger siden til halv pris:-) Den hjemmeside du nævner er reel nok. Jeg har selv undersøgt det nærmere... Det er noget med at firmaet ligger i Frankrig, og der er de meget billigere. Du kan også købe den hjem fra England,der er de også billige.
    Oskar får bien:-)

    SvarSlet
  2. Tak for tippet.
    Synes også bien er sød, men jeg er lidt vild med musens store ører. Kæresten kan godt li' koens horn....nu må vi se om jeg får ham overtalt til at det skal være musen Vera skal ha' :-)

    SvarSlet
  3. Jeg er enig med Fie i at deres side virker reel. De lover dig, at produktet er det originale og hvis du derfor finder ud af at det ikke er originalt, har du ifølge købeloven fuld returret, så der skulle ingen problemer være der :-)

    SvarSlet
  4. Den ko er da bare for skøn ;-)

    SvarSlet
  5. Jeg har en Wheely bug MUS stor model til salg, hvis det skulle have interesse. 450kr. Og såm sparer du fragten. Du er velkommen til at kontakte mig, hvis det skulle have interesse.
    Bor i Skive.

    SvarSlet
  6. Vi købte vores på amazon.co.uk, jeg tror det var lige under 400 kr inkl. fragt!

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...