Sider

torsdag den 23. august 2012

Give away vinder - that's me!

For efterhånden lang tid siden vandt jeg en give away ovre hos Kathrine (jubiii, endelig vandt jeg en give-away). Det var en fin lille hue som Kathrine selv har strikket...den er så fin og passer nogenlunde på Astas lidt store hovede (den skal lige mases lidt ned over). Nu må vi se om den stadig passer når vejret bliver lidt koldere, ellers kender jeg da heldigvis flere der venter sig piger her i efteråret, så er der jo bare en anden lille pige der får glæde af den. Men i hvert fald TAK til Kathrine.



Igår mødtes vi hos Gitte med Krea-klubben. Jeg havde Asta med, så jeg fik ikke lavet meget kreativt (til gengæld fik jeg sludret, smovset lækker nutella kage og plejet mit hygge-gen), men se bl.a. ovre hos Marianne hvad de andre fik lavet....smukke smukke lysestager.
Gitte havde planlagt en "live give-away", og jeg vandt sørme! Et fint lille net til mine hæklerier, yay! Og søde Gitte var også sød at forære mig et fint hår-elastik som hun selv har lavet, er det ikke bare fint!




4 kommentarer:

  1. Hvor er det dejligt med lidt lyd fra dig, Tanja:) Du har jo garanteret RIGELIGT at se til med dine to piger:) Håber I alle har det rigtig godt:):) Det kunne være skønt med et Asta-billede, så vi kan se hvor stor hun er blevet;):)
    DEJLIGT at vinde lidt:) Jeg har så lidt held i konkurrencer, så når det endelig lykkes, bliver jeg stjerneglad;):)

    SvarSlet
    Svar
    1. Og hvor er det dejligt at I stadig er derude, selvom jeg har forsømt bloggen temmelig meget på det sidste, jeg har simpelthen ikke hænderne fri til at blogge. Dagene flyver afsted og jeg nyder det i fulde drag - hvem ved, måske er dette min sidste baby (og dermed barsel) nogensinde, så er det da bare med at nyde det ikk? ;-)
      Jeg skal nok ligge et billede ud af Asta snart - hun er en rigtig bullerbasse :-D Thi-hi.

      Slet
  2. Hej Tanja,
    Godt at se at du har fået sådan rigtig gang i hæklerierne ... Kan godt huske dt meget hyggelige og korte crash-kursus til blogtræf i Århus. Det var rigtig hyggeligt! Håber I har det godt :-) kh Emilie

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Emilie.
      Ja tak, hvis det ikke var for dig, var jeg nok aldrig kommet igang med at hækle :-) Det er dog gået lidt i stå igen, men jeg skal nok komme igang snart....skal bare lige have lært min yngste datter at hun ikke skal sove ovenpå mig hver aften ;-) Og ja, det var rigtig hyggeligt sidst. Jeg er med i en krea klub her i Århus og vi holder blogtræf søndag d. 28. oktober....og babyer er også velkomne ;-) så kom endelig og hækle med os, det ku være hyggeligt.

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...